diumenge, 8 de juliol del 2007

jPeich Rides Again...

Doncs si, després de quasibé un mes sense saber exactament que tenia em van poder fer la resonancia i em van confirmar q tenia una fractura a la part de dalt de la tibia.


Amb una zona del os bastant perjudicada. Aquí la part mes clara es la zona afectada pel cop.


Però clar, com que ja feia un mes de tot doncs ja m'han dit que puc començar a fer recuperació i mentres m'autoritzen la recuperació els de la Mutua Deportiva he pogut ja anar a fer uns puig de la creu.

Com que vaig molt tranquilament, he aprofitat per iniciarme amb això del "Geocaching" aqui al costat de casa.


i aquest el catxé trobat.






2 comentaris:

Santi ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hey Munyequito.

Soc el Perquisitore, proba de trobar el Geocache del Pic del Vent que et cau a propet.

Salutacions Company