diumenge, 22 de juliol del 2007

Anbaso-St.Salvador de Guardiola

Bueno avui faig jo la crònica, que per algo no he cascat.
Ens hem llevat d'hora per anar cap a St.Salvador.
Bueno que hi farem, em passa a recullir el Dani i tirem milles, arrivem a St.Salvador, ens inscrivim, ens vestim preparem les bicis i a escalfar. Ens trobem al Suky i al Bull de Barna Powers i escalfem junts.
A l'hora de sortir com sempre el caos és total, que si primer ens col·loquem aquí, després allà i al final campi qui pugui i marica el últim, que per variar erem nosaltres.
Bé que hi farem, sortim dels últims i nem tirant sense estressar-nos gaire però recuperant possicions, passo al Dani, agafo al Suky i més endevant arribo darrera el Bull, veig que porta un bon ritme i m'hi anganxo i així anem fent junts.
Anem fent pel recorregut trencacames i estret, a la que enganxes algú baixant que va repartint madalenes ja has begut oli. Al final del primer bucle estic inspirat i començo a apretar una mica més vaig passant penya però quan arribo al quilòmetre 20 casco i em quedo sense forces de cop. D'aqui fins al final vaig arrossegant-me com puc i a més al quilòmetre 28 aprox. començo a notar uns principis de rampes a la cama dreta que m'obliguen a baixar-me de la bici i a afluixar més quan vénen pujades, menys mal de la última baixada en la que no trobo gaire trànsit i puc disfrutar-la una mica.
Bueno al final arribo com puc i a l'arribada em diuen que sóc el 127, tant d'esforç i el 127, no ens podem fer vells.