dijous, 6 de setembre del 2007

Anbaso - Aguilar de Segarra.

El passat dia 1 de setembre el Genís i jo, el Dani no va venir ja que amb el tema del directe tenia perjudicada la zona costal, vam anar a Aguilar de Segarra a fer la duatló. En principi anava amb moltes ganes de fer-ho bé ja que havia anat a córrer més d'un dia per preparar-me però no en vaig tenir prou. A la sortida, una mica caòtica com sempre, ja vaig perdre de vista al Genís, que no sabia si anava davant o darrera meu. Vaig anar fent, a un ritme constant i no massa fort per reservar forces per la carrera a peu i vaig arribar a la transició força bé, però abans de sortir a córrer vaig beure una mica d'aigua i aquí va començar el calvari. Tot va començar amb una mica de flato, després mal de panxa i finalment les maleïdes rampes de cada diumenge, des d'aquí aprofito per demanar l'ajut d'algu que sàpiga com sol·lucionar aquest problema. Total que al final el tram a peu es va convertir en un calvari i que tot el que havia guanyat en bici ho vaig perdre a peu.
Finalment dir que el Genís anava per darrera meu i que degut a la seva lesió al genoll el tram a peu no li va anar massa bé tampoc.