dilluns, 14 de juny del 2010

13 de Juny. 5a BTT Els Cingles de Gallifa

4:30 hores de btt de veritat. Pujades, baixades i fins i tot quan anavem en pla eren pistes que no et deixaven descansar en absolut, hem acabat cansats però amb un sonriure d'orella a orella pel espectacular recorregut amb el que ens han obsequiat els organitzadors.
Moltes de les pistes i corriols pels quals hem passat eren desconeguts fins i tot per nosaltres que acostumem a rodar per la zona.

dimarts, 8 de juny del 2010

6 DE JUNY. TRANSCATALUNYA.

Aquest passat dia 6 de juny el Ricard i jo vam participar a la Transcatalunya, una prova en la qual no haviem participat cap dels dos, però que com a preparació per la Pedals Non-stop ens anava de conya... sempre que ens anés bé, aixó si!
El dissabte vam agafar les nenes, la Paca i amb le bicis cap a la Molina falta gent. Vam parar a Guardiola a dinar i abans de les 15:30 ja estavem al lloc on es feia el repartiment de dorsals i material divers per la cursa, però no havia arribat, vam esperar fins que va arribar i despres vam anar a l'hotel Supermolina on ens allotjavem. Bastant correcte l'hotel i a les 19:30 brífing i repartiment de roadboock, ens expliquen els detalls de la cursa i sorpresa: la cursa passa per Sant Llorenç, Castellar i cap avall pel riu, collonut, com a casa!
Despres del brifing anem a sopar però joder si havia arribat tothom abans que nosaltres, no vegis com estava el menjador, total que a menjar les restes i cap a dormir. Però clar, com sempre que fem algo amb les nenes la petita li va agafar mal de panxa i va començar a bomitar, i així toooooooota la nit.
Gueeno, sense dormir gaire a les 03:30 toquen diana, preparo les quatre coses que quedaven i a esmorzar, no gaire ja que a aquestes hores no entra gaire cosa i a més la sortida és en pujada. Sortim d'esmorzat i amb el frontal posat cap a la sortida, aquest any tipo 24 hores de montjuic i clar no em puc resistir a sortir en estampida.
Comencem a pujar per carretera i passada la Molina enfilem cap a la Masella on comencem a pujar de veritat per les pistes d'esquí, no vegis quins rampots del 15, i jo amb una pinyonera de 11-32 enlloc de l'habitual 11-34. Després d'una bona estona patint arribem a Coll de Pal, aquí ja en un tram de pista asfaltada on hem fet més de 800 metres de desnivell.

dissabte, 15 de maig del 2010

CAMINO. 7a ETAPA: TRIACASTELA - ARZUA (a només 37 km de Santiago)

Avui hem sortit tardet de Triacastela i encara plovisquejava, xo ha parat de seguida. Hem fet un primer tram de Camino per muntanya fins Portomarin, però entre el fang i la cantitat de penya despres hem tirat per carretera fins al final. A Portomarin s´ ha quedat el Deffe que estava fluix per la remullada i el fred d´ahir. Total que a tope carretera fins el final i a l´ arribada quan he vist al Deffe i el pare del Carles que ja ens esperaven he vist un bareto total que he fet un gir de noranta graus cap a l'esquerre i birriqui i pop gallego, joder q bó!! Al vespre hem anat a sopar a un localillo q per 70 eurills hem jalat 5 pop, croquetes, peix i no sé que més, nostamal!

divendres, 14 de maig del 2010

CAMINO DE SANTIAGO. 6a ETAPA: PONFERRADA-TRIACASTELA

Uiiiiii, casi sácaba el Camio, s´ ha partit el canvi despres d´ O Cebeiro quan plovia des de primera hora del matí i jo estava pletoric de forces. M´he pensat q sácabava el camino x mi, xo no, he anat fins Triacastela en fjrgo i despres de la dutxa hem anat a Sarria a comprar un canvi i una cadena, ho hem canviat i ala, dema més... Ara el Miquel esta xungo i no sabem q fara dema...

dijous, 13 de maig del 2010

CAMINO DE SANTIAGO. 5a ETAPA. RELIEGOS - PONFERRADA (130km) PUF!

Avui hem sortit de Reliegos a les 7 del matí i en el poble no hi havia cap bar obert per aixó hem anat al poble de costat per esmorçar un cafe amb llet i una pasta. Hem anat tirant per la carretera i el cami fins a León uns 24 Kms. Ens hem fet la foto de rigor a la Catedral i inclús hem pogut convènçer al Santi per entrar-hi 2 minuts.
Desde Leon hem agafat la carretera N120 en sentit Astorga 40 kms mès, i a les 12:30 hem pogut fer un mos a la furgo.
A Astorga es on ha començat realment la etapa del dia, ens quedavem 20 kilometres de pujada, suau al principi i mes forta als últims 7 kms, amenitzat tot amb una nevadeta suau. Un cop a dalt del port ens hem pres un te amb llinona calentó. Tambe hem deixat les pedres de Montserrat a la Cruz de Ferro.
El descens del port ha sigut brutal vaixavem a uns 67 km per hora, i quasibe no hem tingut temps de veure el paissatge que era de postal- Ja veureu les fotos-
Un cop a Ponferrada hem decidit anar a l'Alberge municipal pero ens han dit que hauriem de compartir l'habitació amb 187 pelegrinos mes. Hem passat la nit a l'Hotel Castillo de Ponferrada-
Una dutxa com cal i un sopar de persona.
Bona nit a DORMIR.

CAMINO DE SANTIAGO. 4a ETAPA: HONTANAS-RELIEGOS

A les portes d´ Astorga, 499 quilometrills, esperant per pujar la Cruz de Ferro.